کلبه ي عاشقان خسته دل
-~-ياشاماخدان بزديخ-~-
درباره وبلاگ


ادعاي عشق ميكنيم?وفراموش ميكنيم,رنگ چشم مادرانمان را

پيوندها
دخترپسرایرونی بیاید تو
من و عشق ممنوعم
تنهام خيالت پيشمه
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
سلام دوست جونيم اگه حال و حوصله داشتي ما رو باعنوان لينگ کلبه عاشقان خسته دل و آدرس كلبه خراباتي ما parklove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.درست بچه ايراني هستي ولي تقلب هم نداريم از اينجا هم ميگم نامرد نظر وشركت در نظرسنجي يادت نره










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 15938
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 107
تعداد آنلاین : 1



 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Blog Icons
کد وبگذر شما
نويسندگان
ali-bikas
ramin^lovely
sara^

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 22:46 :: نويسنده : ali-bikas

ای دوست

دلت همیشه زندان منست

آتشکده عشق توازآن منست

آن روز که لحظه وداع من وتوست

آن شوم ترین لحظه پایان منست

عاشقی راشرط اول ناله وفریاد نیست

تاکسی ازجان شیرین نگذردفرهادنیست

عاشقی مقدور هرعیاش نیست

غم کشیدن صنعت نقاش نیست

درتاریکی چشم هایت راجستم

درتاریکی چشم هایت رایافتم

وشبم پرستاره شد 



نظرات شما عزیزان:

نرسا
ساعت12:03---19 ارديبهشت 1393

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


رحیم
ساعت16:11---20 خرداد 1392
سلام وب قشنگی با مطالب خوبی داری دوست داشته باشی تبادل لینک کنیم منتظرت هستم

anishfm
ساعت17:45---3 دی 1391
سلام عزیزم گلم مهربونم....
نظر لطفت شماست قربونت برم...
راستی فال عشقت خیلی منو خندوند اما یه چیزی یادم نمیره: تریبون آزاد
.
.
.
.
.
شوخی کردم آقاعباس. خیلی باحال بود اینو جدی میگم. با افتخار لینکت کردم منو بلینک عزیزم


sepide
ساعت13:13---6 مرداد 1391
قبل از اینكه به كسی بگی دوستت دارم



خوب فكراتوبكن چون شاید چراغی در دلش روشن كنی كه



خاموش كردنش به خاموش شدن او بیانجامد.....


ن-ر
ساعت1:48---22 خرداد 1391
بی تو این فاصله ها طاقت من را برده

ساعتم زنگ زده ، عقربه هایش مرده

کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم

این دل خسته ام از دوری تو پژمرده .


پریناز
ساعت17:56---18 خرداد 1391
بعضی ما نخواسته محبت گدایی می کنیم بدون بفهمیمم مهم اینکه طرف بشناسی و از چه راهی گدای کنیم ارزش داشته باشه

پریناز
ساعت16:25---15 خرداد 1391
سلام عالی بود ممنون از مطالب ات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: